مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-18بين الملل

پیش بینی 9سال پیش بشار اسد درباره عادی سازی و انتفاضه فلسطین


رییس جمهور سوریه 9 سال پیش در پاسخ به پیشنهادی مبنی بر پایان جنگ سوریه در مقابل عادی سازی روابط دمشق با تل آویو گفته بود، انتفاضه بعدی فلسطین تمام توافق های عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی را به سطل زباله خواهد انداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، قریب 9 روز است که درگیری جدید میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی آغاز شده و مقاومت در پاسخ به حملات صهیونیستی هزاران راکت و موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

به همین بهانه وبگاه النشره در یادداشتی به قلم رفعت البدوی به موضع سوریه و حمایت همواره این کشور از فلسطین پرداخته و بر موضع رییس جمهور آن بشار اسد در این باره متمرکز شده است.

در ادامه این گزارش آمده، یک سال پس از توطئه جهانی علیه سوریه (جنگ سوریه در سال 2011 آغاز شد) یکی از وزرای عرب نزد اسد آمد و پیشنهاد پایان بحران سوریه در مقابل قبول صلح با دشمن صهیونیستی و پیچیدن طومار مسأله فلسطین را داد.

این وزیر عرب گفت: بیشتر کشورها روابط خود را با اسراییل عادی سازی کرده اند و به صورت علنی و غیرعلنی از مسوولان اسراییلی در کشور خود استقبال می کنند.

بشار اسد به این وزیر پاسخ داد: مسأله فلسطین و حقوق فلسطینی ها متعلق به من نیست بلکه متعلق به ملت فلسطین است و وظیفه من حمایت از این ملت در مبارزه و مقاومتش علیه اشغالگر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 9سال پیش بشار اسد درباره عادی سازی و انتفاضه فلسطین

پیش بینی 9سال پیش بشار اسد درباره عادی سازی و انتفاضه فلسطین