مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-18سياسي

دستور ویژه وزیرنیرو برای اجرایی شدن طرحهای آبی کهگیلویه وبویراحمد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد از قول مساعد و دستور ویژه وزیر نیرو برای اجرایی شدن طرح های آبی استان خبر داد.

- ، استاندار کهگیلویه وبویراحمد به همراه مدیر عامل شرکت آب منطقه ای این استان در خصوص تعیین تکلیف طرح های آبی استان با وزیر نیرو دیدار و گفتگو کردند.

حسین کلانتری از قول مساعد و دستور ویژه وزیر نیرو در این دیدار برای اجرایی شدن طرح های آبی استان خبر داد و گفت: در این دیدار طرح های تأمین آب دهدشت غربی، آبرسانی به لیکک و ادامه اجرای سدهای سقاوه، آبریز، تنگ سرخ و آبرسانی به شهرهای دهدشت، چرام، سوق و لنده مطرح و بررسی شدند.

استاندار اظهار داشت: حل مشکل تأمین اعتبار سد تنگ سرخ بشار با استفاده از ماده 56، دستور جابجابی پایه های برق فشار قوی موجود در مخزن و بدنه سد تنگ سرخ توسط شرکت برق منطقه ای فارس و تأمین اعتبار طرح های تأمین آب اراضی دهدشت غربی در این دیدار مطرح و راهکارهای لازم برای رفع این مشکلات ارائه شد.

وی تصریح کرد: در خصوص آبرسانی چهار شهردهدشت، سوق، لنده و چرام، دستور تأمین اعتبار جهت شروع عملیات اجرایی سدهای آبریز در شهرستان کهگیلویه و سد سقاوه در شهرستان مارگون و تزریق اعتبار جهت ادامه آبرسانی لیکک، درخواست تأمین اعتبار جهت تکمیل پروژه خان احمد باشت و امامزاده جعفر و تخصیص کامل اعتبارات براساس ماده 56 از دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور ویژه وزیرنیرو برای اجرایی شدن طرحهای آبی کهگیلویه وبویراحمد

دستور ویژه وزیرنیرو برای اجرایی شدن طرحهای آبی کهگیلویه وبویراحمد