مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-05-18اقتصادي

رتبه سوم قم در تسهیل و رفع موانع تولید در کشور


استاندار قم با اشاره به رتبه سوم استان در امور تسهیل و رفع موانع تولید در بین استان های کشور از تداوم دیدار مستقیم و بدون نوبت خود در سال جاری با کارآفرینان و تولیدکنندگان فعال استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در نشست امروز ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با بیان ضرورت نگاه ویژه به محصولات خاص قم مانند سوهان و فرش دستباف در سال جاری اظهار کرد: دستگاه های مرتبط با این محصولات باید پیگیری های لازم را برای جبران خسارت های احتمالی فعالان این عرصه از شیوع کرونا در سال 1400 به عمل آورند.

وی همچنین از سازمان صمت استان خواست گزارش دقیق مربوط به ارائه تسهیلات مصوّب رونق تولید به واحدهای تولیدی بازدید و یا افتتاح شده در برنامه سه شنبه های اقتصادی را به نشست بعدی این ستاد ارائه کند.

استاندار قم در ادامه به رتبه سوم استان در امور تسهیل و رفع موانع تولید در بین استان های کشور توجه داد و گفت: در این بین باید به طور ویژه از بانک صنعت و معدن استان که توفیقات خوبی در جلب رضایت کارآفرینان و صنعتگران استان به دست آورده تشکر کرد، ضمن آن که باید از کارآفرینان و صنعتگران استان نیز خواست تا منابع خود را در این بانک سرمایه گذاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه سوم قم در تسهیل و رفع موانع تولید در کشور

رتبه سوم قم در تسهیل و رفع موانع تولید در کشور