مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-18اقتصادي

تصویب 3200 میلیارد تومان منبع مالی برای طرح های آبرسانی فوری


پیشنهاد مشترک وزارت نیرو و وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه به منظور اختصاص بیش از 3200 میلیارد تومان منابع برای طرح های آبرسانی فوری، - طی هفته جاری مصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنداشته باشیم و همگی مواظبت کنیم از این که بویژه در فصل انتخابات با احتراز از شرایطی که ممکن است ما را گرفتار اوج مجدد کند انتخابات باشکوه و فراموش نشدنی را با حضور گسترده همه مردم برگزار کنیم.

به گفته اردکانیان با افتتاح پروژه های امروز، از ابتدای سال 1400 تاکنون 35 پروژه از مجموعه طرح های وعده داده شده در قالب این پویش به ثمر رسیده و حدود 8 هزار میلیارد تومان برای این پروژه ها از منابع مختلف سرمایه گذاری شده است.

وزیر نیرو اظهار داشت: این مسیر مطابق برنامه هفتگی تا پایان سال بدون وقفه ادامه می یابد، بویژه در هفته های باقی مانده از فعالیت دولت دوازدهم، این افتخار را داریم که طرح های برنامه ریزی شده از جمله 4 سد مخزنی و تعدادی نیروگاه های عمده و بزرگ اعم از حرارتی و تجدیدپذیر، تصفیه خانه های آب و فاضلاب و آبرسانی روستایی را به نتیجه برسانیم و مراسم افتتاحیه این پروژه ها مطابق برنامه برگزار شود.

این مقام مسئول ادامه داد: این فعالیت ها در کنار کار مستمر و شبانه روزی است که توسط همکاران صنعت در پهنه کشور و با حمایت و پشتیبانی همه دستگاه ها برای عبور موفق از تابستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 3200 میلیارد تومان منبع مالی برای طرح های آبرسانی فوری

تصویب 3200 میلیارد تومان منبع مالی برای طرح های آبرسانی فوری