مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:402021-05-18سياسي

روشنگری مهمترین رسالت اصحاب رسانه و روابط عمومی هاست


فرمانده ارشد سپاه الغدیر با اشاره به نقش روابط عمومی ها و اصحاب رسانه در معرفی ظرفیت های انقلاب اسلامی به جهانیان، گفت: ایجاد و تقویت زیرساخت های توسعه فرهنگی و اجتماعی را مهمترین رسالت اصحاب رسانه و روابط عمومی ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در یزد، سردار رضا پورشمسی پیش از ظهر امروز در دیدار خصوصی با برخی از اصحاب رسانه و تیم روابط عمومی دومین کنگره ملی شهدای استان که به منظور گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شده بود، اظهار کرد: کنگره ملی شهدا برندی شاخص از ولایت مداری و بصیرت مردم دارالعباده یزد است.

وی با اشاره به نقش آفرینی مطلوب رسانه ها در این رویداد ملی و فرهنگی، افزود: عملکرد اصحاب رسانه در پوشش اخبار دومین کنگره ملی شهدای دارالعباده منحصربفرد و افتخار آمیز بود.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد در ادامه رسالت روابط عمومی و اصحاب رسانه از جمله وظایف حساس در راستای هدایت افکار عمومی دانست و گفت: روابط عمومی و فعالیت در حوزه رسانه رسالتی سنگین است که جز با رمز عشق و ایثار قابل اجرا نیست.

سردار پورشمسی ایجاد و تقویت زیرساخت های توسعه فرهنگی، اجتماعی را از جمله مهمترین وظیفه اصحاب رسانه و روابط عمومی ها عنوان و تصریح کرد: امروزه به واسطه پیشرفت تکنولوژی و اهمیت اطلاع رسانی سریع و درست، نقش روا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشنگری مهمترین رسالت اصحاب رسانه و روابط عمومی هاست

روشنگری مهمترین رسالت اصحاب رسانه و روابط عمومی هاست