مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-05-18اقتصادي

قاچاقچیان ارز فرودگاه امام (ره) بیش از 34 میلیارد جریمه شدند


مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران از جریمه قاچاقچیان ارز فرودگاه امام(ره) به مبلغ سی و چهار میلیارد و سیصد و هشتاد و یک میلیون ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، احمد جعفری نسب مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به جریمه 34 میلیارد ریالی قاچاقچیان ارز فرودگاه امام خمینی (ره) اظهار کرد: مأموران پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) طی ماه های اخیر، موفق به شناسایی و کشف سه مورد ارز قاچاق در بازرسی های فرودگاه شدند.

وی با اشاره به تشکیل سه پرونده مجزا در تعزیرات، گفت: پرونده اول مربوط به قاچاق 60 هزار دلار آمریکا بود که در یک چمدان مسافرتی جاسازی کرده بودند که ارزش ریالی آن معادل 6 میلیارد و 293 میلیون ریال برآورد شد و به میزان 12 میلیارد و 586 میلیون ریال جریمه اعمال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران ادامه داد: پرونده دوم کشف 50 هزار دلار به ارزش پنج میلیارد و 171 میلیون ریال بود که به میزان 10 میلیارد و 342 میلیون ریال جریمه شد و برای پرونده سوم با 51 هزار یورو معادل پنج میلیارد و 726 میلیون ریال، جریمه 11 میلیارد و 453 میلیون ریال اعمال شد.

جعفری نسب تاکید کرد: متخلفان سه پرونده کشف ارز قاچاق، ملزم به پرداخت سی و چهار میلیارد و سیصد و هشتاد و یک میلیون ریال جریمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاقچیان ارز فرودگاه امام (ره) بیش از 34 میلیارد جریمه شدند

قاچاقچیان ارز فرودگاه امام (ره) بیش از 34 میلیارد جریمه شدند