مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-18اقتصادي

36 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در استان کرمان در حال ساخت است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: در حال حاضر 36 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در طول راه های استان در حال بهره برداری و آماده خدمات رسانی هستند و کار نظارت بر احداث 36 مجتمع دیگر در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار دارد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: در حال حاضر 36 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در طول راه های استان در حال بهره برداری و آماده خدمات رسانی هستند و کار نظارت بر احداث 36 مجتمع دیگر در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار دارد.

سیدعلی حاج سیدعلیخانی با اشاره به هفته ایمنی راه (27 اردیبهشت تا دوم خرداد) اظهار کرد: سالیانه میلیون ها مسافر و صدها هزار وسیله نقلیه در شبکه راه های کشور رفت و آمد می کنند و انبوه مسافران و رانندگان اتوبوس ها و کامیون ها به مکان هایی نیاز دارند تا بتوانند از خدمات موردنیاز در طول سفر استفاده کنند.

وی افزود: در این راستا در چند سال گذشته احداث مجتمع های خدماتی ـ رفاهی بین راهی در جاده های کشور به منظور ساماندهی خدمات بین راهی جاده ای و افزایش رفاه رهگذران جاده ها مورد توجه قرار گرفته است.

سیدعلیخانی گفت: در حمل ونقل جاده ای، خستگی و خواب آلودگی یکی از اصلی ترین عوامل خطای انسانی است که می تواند موجب تصادفات مرگبار ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در استان کرمان در حال ساخت است

36 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در استان کرمان در حال ساخت است