مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-05-18اقتصادي

بازار مسکن در مرز حباب قرار دارد


نتایج به دست آمده از یک پژوهش درباره بازار مسکن شهر تهران که 16 شاخص را مورد ارزیابی قرار داده، نشان می دهد که در سالهای 97، 98 و 99 بیشترین و مداوم ترین افزایش قیمت مسکن در 30 سال اخیر رقم خورده و احتمال اینکه قیمت واقعی مسکن در بالاترین سطح خود باشد بسیار زیاد است؛ - نتایج به دست آمده از یک پژوهش درباره بازار مسکن شهر تهران که 16 شاخص را مورد ارزیابی قرار داده، نشان می دهد که در سالهای 97، 98 و 99 بیشترین و مداوم ترین افزایش قیمت مسکن در 30 سال اخیر رقم خورده و احتمال اینکه قیمت واقعی مسکن در بالاترین سطح خود باشد بسیار زیاد است؛ بنابراین احتمالا در سال جاری روند تثبیت قیمت مسکن که با توجه به تورم به معنای کاهش قیمت واقعی است آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پژوهشی که با عنوان آیا بازار مسکن وارد حباب شده است؟ 16 شاخص درخصوص بازار مسکن شهر تهران مورد ارزیابی قرار گرفته است.

این بررسی در دو قسمت با عنوان شاخص های مسکن و پرسشنامه از متقاضیان بالقوه خرید انجام شده که در بخش شاخص های مسکن، تغییرات سالانه قیمتی مسکن در بازار مسکن شهر تهران، شاخص قیمت به رهن و اجاره، نسبت قیمت به دستمزد، تعداد معاملات و بررسی جست وجوی کلمه قیمت خانه توسط کابران اینترنت پرداخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار مسکن در مرز حباب قرار دارد

بازار مسکن در مرز حباب قرار دارد