مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-05-18بين الملل

دادستان ارشد دیوان کیفری بین المللی تحویل دادن سیف الاسلام قذافی را خواستار شد


دادستان ارشد دیوان کیفری بین المللی از دولت موقت جدید لیبی خواست پسر معمر قذافی، دیکتاتور سابق این کشور را دستگیر کند و همچنین از نیروهای خارجی و مزدور در لیبی نیز خواست بدون تاخیر این کشور حوزه شمال آفریقا را ترک کنند و به آنها از بابت مواجه شدن با پیگرد .

- دادستان ارشد دیوان کیفری بین المللی از دولت موقت جدید لیبی خواست پسر معمر قذافی، دیکتاتور سابق این کشور را دستگیر کند و همچنین از نیروهای خارجی و مزدور در لیبی نیز خواست بدون تاخیر این کشور حوزه شمال آفریقا را ترک کنند و به آنها از بابت مواجه شدن با پیگرد قضایی از سوی این دادگاه به دلیل ارتکاب جنایت هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، فاتو بنسودا، دادستان ارشد دیوان کیفری بین المللی در آخرین گزارش خود خطاب به شورای امنیت سازمان ملل درباره لیبی بیان داشت، این دیوان همچنان اطلاعات نگران کننده درباره تداوم جنایات از ناپدید شدن گرفته تا بازداشت خودسرانه، قتل، شکنجه و خشونت جنسی و جنسیتی دریافت می کند.

او به گزارشها درباره جنایات جدی ارتکابی در بازداشتگاه های رسمی و غیررسمی و همچنین گزارشها درباره اجرای محاکمه های مخفی همراه با محکومیتهای سرسری و محکوم کردن غیرنظامیان به حبسهای طولانی از طرف دادگاه های نظامی در شرق لیبی بدون داشتن ضمانتها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان ارشد دیوان کیفری بین المللی تحویل دادن سیف الاسلام قذافی را خواستار شد

دادستان ارشد دیوان کیفری بین المللی تحویل دادن سیف الاسلام قذافی را خواستار شد