مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-05-18بين الملل

رزمایش نیروهای ویژه آمریکا و چند کشور اروپایی در نزدیکی روسیه


پایگاه بیزینس اینسایدر در گزارشی نوشت، در نیمه نخست ماه مه جاری، نیروهای عملیات ویژه آمریکایی و اروپایی برای اجرای یک رزمایش در شرق اروپا به جهت تمرین جنگ در زمین و دریا در مکانی استراتژیک در نزدیکی روسیه به یکدیگر پیوسته اند.

- پایگاه بیزینس اینسایدر در گزارشی نوشت، در نیمه نخست ماه مه جاری، نیروهای عملیات ویژه آمریکایی و اروپایی برای اجرای یک رزمایش در شرق اروپا به جهت تمرین جنگ در زمین و دریا در "مکانی استراتژیک" در نزدیکی روسیه به یکدیگر پیوسته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه بیزینس اینسایدر، هدف از اجرای این رزمایش آزمودن نحوه همکاری واحدهای متعارف و عملیات ویژه با یکدیگر در یک درگیری عمده بوده است.

اوایل ماه مه، واحد عملیات های ویژه ارتش آمریکا در اروپا (SOCEUR) در کنار یک واحد کوچکتر بزرگترین رزمایش سالانه خود را اجرا کرده و با واحدهای عملیات ویژه چند کشور شریک و عضو ناتو به اجرای مانور پرداخت.

این مانورها تحت عناوین Trojan Footprint 21 و Black Swan 21 در حالی برگزار شدند که تنشها با روسیه بر سر شرق اوکراین و کریمه همچنان ادامه دارد.

واحد SOCEUR برنامه ریزی کرد تا هر دو رزمایش همزمان با هدف شبیه سازی یک جنگ تمام عیار با روسیه از حوزه کشورهای بالتیک گرفته تا اسکاندیناوی، اوکراین و منطقه دریای سیاه برگزار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش نیروهای ویژه آمریکا و چند کشور اروپایی در نزدیکی روسیه

رزمایش نیروهای ویژه آمریکا و چند کشور اروپایی در نزدیکی روسیه