مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-05-18سياسي

تخریب کاندیداهای ریاست جمهوری توسط رقیب بی احترامی به مردم است


دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به انتخابات پیش رو، ضمن هشدار به خرج کردن از سرمایه اجتماعی به قیمت تخریب حریف، این امر را نوعی بی احترامی به مردم دانست.

- به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، اعضای شورای سیاستگذاری هفته روابط عمومی با سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی روز دوشنبه 27 اردیبهشت در محل دبیرخانه این شورا دیدار و گفتگو کردند.

همزمان با آغاز هفته روابط عمومی و ارتباطات، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در دیدار اعضای شورای سیاستگذاری هفته روابط عمومی در سخنانی اظهار داشت: رکن اساسی روابط عمومی مردم هستند.

عاملی با ابراز تأسف از جنایات اخیر صهیونیست ها در فلسطین و سکوت مدعیان حقوق بشر در دنیا گفت: روحیه و روند جدید مقاومت فلسطینیان و صدای فروپاشی رژیم سلطه گر اسراییل شنیده می شود و لازم است تمام وجدان های بیدار نسبت به مسأله فلسطین حساسیت داشته و صدای مظلومیت این مردم و نسل کشی کودکان و زنان فلسطینی به جهان منعکس شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: نباید از کنار تبعیض اجتماعی و ظلم به مظلومان مانند مسأله فلسطین به راحتی عبور کرد و باید مردم را در این زمینه آگاه نمود و این امر مهم را از وظایف روابط عمومی ها و مصداق روابط عمومی مردمی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب کاندیداهای ریاست جمهوری توسط رقیب بی احترامی به مردم است

تخریب کاندیداهای ریاست جمهوری توسط رقیب بی احترامی به مردم است