مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-18سياسي

آن چه در گشایش کنفرانس «پژوهش های نشر» گفته شد


در مراسم افتتاحیه کنفرانس پژوهش های نشر گزارشی از فعالیت های سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و روند برگزاری این کنفرانس ارائه شد.

همچنین در این مراسم درباره مشکلات نشر و ترجمه سخن گفته شد.

- در مراسم افتتاحیه کنفرانس پژوهش های نشر گزارشی از فعالیت های سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و روند برگزاری این کنفرانس ارائه شد.

همچنین در این مراسم درباره مشکلات نشر و ترجمه سخن گفته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در مراسم افتتاحیه نخستین کنفرانس پژوهش های نشر؛ ترجمه و توسعه فرهنگی که روز سه شنبه 28 اردیبهشت ماه در ساختمان مرکزی سازمان جهاد دانشگاهی برگزار شد، عیسی علیزاده، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی و رییس شورای سیاستگذاری این همایش، با اشاره به اهمیت نشر در مجموعه جهاد دانشگاهی، گفت: جهاد دانشگاهی در کنار دیگر فعالیت های آموزشی، پژوهشی و اشتغال فارغ التحصیلان به فعالیت های فرهنگی و نشر توجه بیشتری دارد که عمده این فعالیت ها دانشجومحور است، این فعالیت ها مستلزم نیازسنجی از دانشجویان و آشنایی با مسائل روز دانشجویان است.

وجه تمایز ما نسبت به دیگر نهادهای مشابه این است که ما ابزار آشنایی با نیازهای جامعه را در اختیار داریم، رسانه های ایسنا و ایکنا و مرکز افکارسنجی داریم که بازوی ما در این زمینه هستند و به ما کمک می کنند تا به نیازهای جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آن چه در گشایش کنفرانس «پژوهش های نشر» گفته شد

آن چه در گشایش کنفرانس «پژوهش های نشر» گفته شد