مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-18دانش

اعلام زمان واکسیناسیون دانشگاهیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، نشست مشترک معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور با حضور مدیران ارشد معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و صندوق .

- معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: تمامی دانشجویان علوم پزشکی باید تست غربالگری سلامت روان بدهند و دستیاران هم به غربالگری مشاوره سلامت روان ملزم می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، نشست مشترک معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور با حضور مدیران ارشد معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و صندوق رفاه دانشجویان این وزارتخانه برگزار شد.

بحث در خصوص مسائل رفاهی دانشجویان علوم پزشکی، بررسی نظام رتبه بندی رعد، واکسیناسیون دانشجویان خط مقدم مبارزه با کرونا و وضعیت مالی دانشگاه ها از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

در این نشست سیماسادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی و سخنگوی وزارت بهداشت، بهروز رحیمی رییس صندوق رفاه وزارت بهداشت، سیدعابدین حسینی مشاور معاون فرهنگی و دانشجویی، حسن زائری لطف مدیرکل فرهنگی، رحمان خدابنده لو مدیرکل دانشجویی، سیدروح الله محمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان واکسیناسیون دانشگاهیان

اعلام زمان واکسیناسیون دانشگاهیان