مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-18سياسي

انتخابات نباید آلوده به اغراض مادی و انگیزه های غیر الهی شود


رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگی اسلامی با اشاره به اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری نباید از انتخابات استفاده ابزاری کرد، گفت: انتخابات نباید آلوده به اغراض مادی و انگیزه های غیر الهی شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، با حضور رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگی اسلامی در نشست مجازی مبنا ، جایگاه رای مردم در نظریه سیاسی رهبر معظم انقلاب مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام دکتر نجف لکزایی در این جلسه به صورت مجازی و با حضور علاقه مندان و جوانان مومن انقلابی برگزار شد، به تبیین نظام های سیاسی مختلف پرداخت و گفت: نظام سیاسی جمهوری اسلامی نظامی است که مردم در بخش های مختلف ورودی، فرآیندی و خروجی نقش آفرین هستند.

رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگی اسلامی در ادامه به موضوع امر به معروف و نهی از منکر در برخی از آیات قرآن اشاره کرد و گفت: مومنان در یک جبهه پشتیبان هم هستند.

امر به معروف و نهی از منکر می کنند و از خدا و رسول خدا(ص) و رهبری اطاعت می کنند، مردم در جمهوری اسلامی نباید انسان های بی تفاوتی باشند و باید در موضوع انتخابات نیز امر به معروف داشته باشند.

وی با اشاره به بحث نظریه ولایت که مجموعه سخنرانی های مقام معظم رهبری در اوایل انقلاب است، گفت: در بحث ولایت ایشان به آیات مختلفی استناد کرده اند از جمله آیات سوره انفال و ممتحنه که ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات نباید آلوده به اغراض مادی و انگیزه های غیر الهی شود

انتخابات نباید آلوده به اغراض مادی و انگیزه های غیر الهی شود