مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-18پزشكي

تحولی نو در مبارزه با ویروس ها


یک شرکت تحقیقاتی ایرانی  موفق به ساخت دستگاه هوشمند تصفیه و ضدعفونی کننده هوایِ هایژنیک جهت از بین بردن باکتری ،ویروس ، قارچ و ریزگردها در هوای محیط های سربسته شد .

- به گفته مهندس کامبیز طاهری مدیرعامل شرکت در شرایطی که افراد مشغول فعالیت روزمره می باشند این دستگاه قادر است هوای محیط را از عوامل میکروبی و ویروسی پاکسازی نماید و ابتلا به بیماری های تنفسی را در محیط های سرپوشیده به شدت کاهش دهد وی همچنین اضافه کرد که نکته بارز و خاص این دستگاه این می باشد که هیچگونه گاز اُزُنی به هوا اضافه نکرده و باعث ایجاد حساسیت های تنفسی نمیگردد .

به گفته وی در این دستگاه از یک فرآیند فیلتراسیون ترکیبی استفاده شده است که مشتمل بر فیلترینگ از طریق صافی، محلول ضدعفونی کننده، نانوتکنولوژی و فن آوری پرتوی می باشد.

این دستگاه قادر است عوامل میکروبی و ویروسی را از هوای محیط حذف و هوای سالم و مطبوع را در فضای محیط منتشر نماید.

توانایی این دستگاه در حذف عوامل میکروبی از جمله باکتری ها ، مخمرها ، قارچ ها و ویروس های موجود در هوا با توجه به آزمایشات متعدد به عمل آمده و برای هر یک، از آنها به اثبات رسیده است.

این دستگاه در 3 مدل تولید گردیده است ودارای قابلیت استفاده در اماکن عمومی، کلینیک ها و بیمارستان ها، فضاهای اداری و صنعتی، سالن های اجتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحولی نو در مبارزه با ویروس ها

تحولی نو در مبارزه با ویروس ها