مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 05:302021-05-18سياسي

سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت تبریز در فضای مجازی برگزار می شود


معاون فرهنگی واجتماعی شهردارتبریز گفت: سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به میزبانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و با مشارکت شهرداری تبریز برگزار می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون فرهنگی واجتماعی شهردارتبریز گفت: سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به میزبانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و با مشارکت شهرداری تبریز برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین احمد حمیدی در نشست هم اندیشی سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی ضمن تبیین اهداف برگزاری و عملیاتی این جشنواره، به تشریح محورهای کلی این جشنواره پرداخت و گفت: سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی با محورهای پایگاه های اطلاع رسانی و خبری، پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی، نرم افزارهای کابردی، هنرها و سرگرمی های دیجیتال و بخش آزاد به میزبانی استان آذربایجان شرقی و با مشارکت شهرداری تبریز برگزار می شود.

وی با بیان این که فضای مجازی ظرفیت بزرگی برای بازشناسی رشادت ها و از خودگذشتگی های دوران دفاع مقدس است، افزود: یکی از مسائلی که باید روی آن تمرکز کرده و توجه جدی داشته باشیم، این است که گردانندگان فضای مجازی در دنیا به دنبال ایجاد یک دهکده جهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت تبریز در فضای مجازی برگزار می شود

سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت تبریز در فضای مجازی برگزار می شود