مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-05-18اجتماعي

ماجرای تلخ پارک های تعطیل بانوان در اهواز


بررسی وضعیت پارک های ویژه بانوان در اهواز نشان می دهد که هر کدام از این پارک ها چند بار کلنگ زنی و پس از احداث در زمان شهرداران مختلف افتتاح شده اند اما درهای این پارک ها با دلایل مختلف همچنان به روی بانوان بسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، یکی از مکان هایی که می تواند شرایط تفریح آزاد و سالم را برای بانوان فراهم کند احداث و ساماندهی پارک های ویژه بانوان به عنوان مکانی سرسبز و آزاد برای استفاده از نور خورشید، امکانات ورزشی، تفریحی همچنین برگزاری کلاسهای آموزشی، بهداشتی و ورزشی است تا به این ضرورت اصلی جامعه، جامه عمل پوشانده شود.

از طرفی ایجاد شرایط اشتغال مناسب برای بانوان، راه اندازی بازارچه های کارآفرینی، اداره مکان هایی مانند بوفه ها، کافی شاپها و.

در محیط های امن و مفرحی مانند پارک های ویژه بانوان موقعیت مناسب و امن را برای زنان جویای کار مخصوصاً زنان میانسال که بیمه و درآمدی ندارند فراهم می کند.

  سه پارک بانوان اهواز تعطیل است بر اساس این گزارش، در کلان شهر اهواز سه پارک ویژه بانوان وجود دارد که راه اندازی هر کدام از آن ها داستان های خاص خود را دارد.

پارک ویژه بانوان واقع در ملی راه به گفته مسوولان به دلیل مخالفت سازمان آب و برق با وصل شدن برق آن تعطیل است، علت تعطیلی پارک ویژه بانوان گلستان به دلیل عد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تلخ پارک های تعطیل بانوان در اهواز

ماجرای تلخ پارک های تعطیل بانوان در اهواز