مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 04:202021-05-18پزشكي

نژاد کودکان بر نیاز آن ها به احیای قلبی-ریوی اثر می گذارد


تحقیقات جدیدی که با همکاری دانشگاه بیرمنگام(Birmingham) انجام شده است، عوامل خطری که باعث افزایش نیاز کودکان شدیدا بیمار به احیای قلبی-ریوی(CPR) می شود را نشان می دهد.

- تحقیقات جدیدی که با همکاری دانشگاه بیرمنگام(Birmingham) انجام شده است، عوامل خطری که باعث افزایش نیاز کودکان شدیدا بیمار به احیای قلبی-ریوی(CPR) می شود را نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وبسایت دانشگاه بیرمنگام، محققان با استفاده از سوابق ناشناس بیماران در بیمارستان های انگلستان دریافتند که یکی از این عوامل خطرزا به نژاد افراد مربوط می شود و احتمال نیاز کودکانی که سیاه پوست و آسیایی هستند به احیای قلبی-ریوی بیشتر است.

این تحقیقات که در مجله ی انجمن قلب آمریکا منتشر شده حاوی اطلاعات 1500 کودک است که در یک بازه ی زمانی پنج ساله در بخش مراقبت های ویژه کودکان در بیمارستان های انگلستان بستری بوده اند و نیاز به احیای قلبی-ریوی پیدا کردند.

دکتر بارنی شولفیلد(Barney Scholefield)، یکی از نویسندگان این مقاله و دانشمند موسسه تحقیقاتی ملی سلامت(NIHR) در دانشگاه بیرمنگام می گوید: ما دریافتیم که کودکانی که سابقه ی بیماری های قلبی دارند، کمتر از 12 ماه سن دارند و مدت طولانی تری در بخش مراقبت های ویژه مانده اند به احتمال بیشتری نسبت به کودکانی که پیش از بستری در بخش مراقبت های ویژه دچار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نژاد کودکان بر نیاز آن ها به احیای قلبی-ریوی اثر می گذارد

نژاد کودکان بر نیاز آن ها به احیای قلبی-ریوی اثر می گذارد