مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-18اقتصادي

ادامه قاچاق آهن قراضه با کاهش دستوری قیمت آهن


نایب رییس اتحادیه آهن فروشان اهواز با بیان اینکه پدیده قاچاق آهن قراضه در کشور همچنان ادامه دارد، گفت: اگر قیمت ارز در بازار بالا باشد و قیمت آهن به صورت دستوری کاهش یابد، - ایسنا/خوزستان نایب رییس اتحادیه آهن فروشان اهواز با بیان اینکه پدیده قاچاق آهن قراضه در کشور همچنان ادامه دارد، گفت: اگر قیمت ارز در بازار بالا باشد و قیمت آهن به صورت دستوری کاهش یابد، قطعا قیمت آهن قراضه کاهش می یابد و سرنوشت آن به قاچاق منتهی می شود.

رضا نادری در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت قیمت میلگرد و مقاطع فولادی در بازار، اظهار کرد: متاسفانه قیمت فولاد رو به رشد شده است و یکی از دلایل تاثیرگذار در این موضوع، حذف سوبسید 13 درصدی کشور چین برای کشورهای صادرکننده آهن آلات در سراسر دنیا بوده است.

وی گفت: حذف این سوبسید توسط چین، موجب افزایش 13 درصدی قیمت آهن آلات در سراسر دنیا شد و ایران نیز از این موضوع، مستثنی نبود.

نابب رییس اتحادیه آهن فروشان اهواز درباره دلایل افزایش قیمت فولاد در ماه های اخیر، تصریح کرد: علاوه بر حذف سوبسید 13 درصدی کشور چین برای فولاد و افزایش حداقل دستمزد کارگر؛ با کاهش نرخ ارز و طلا، سرمایه ها از این بازار خارج شدند و به سوی بازار آهن سرازیر شدند که موجب افزایش میزان تقاضا در این بازار و افزایش قیمت آن شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه قاچاق آهن قراضه با کاهش دستوری قیمت آهن

ادامه قاچاق آهن قراضه با کاهش دستوری قیمت آهن