مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 04:002021-05-18اقتصادي

مشارکت بانک مهر استان با دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در خصوص خدمات به نظام سلامت


مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سیستان و بلوچستان گفت: این بانک مشارکت با دانشگاه علوم پزشکی زاهدان را تا زمان شیوع ویروس کرونا ادامه خواهد داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سیستان و بلوچستان گفت: این بانک مشارکت با دانشگاه علوم پزشکی زاهدان را تا زمان شیوع ویروس کرونا ادامه خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مسعود مسعودی در مراسم امضای تفاهم نامه بانک مهر استان با دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: این بانک در سال 86 با مشارکت و سرمایه گذاری 10 بانک بزرگ و عمده کشور از محل منابع قرض الحسنه افتتاح شد.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سیستان و بلوچستان گفت: این بانک بعد از گذشت سال ها به موفقیت های شاخصی در نظام بانکی دست یافته و تعداد مشتریان بانک در کل کشور از مرز 10 میلیون نفر گذشته و با رشد منابع 66 درصد در سال 99 حرف اول را در بین شبکه های بانکی کشور ایفا می کند.

مسعودی گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران حدود 530 شعبه در سطح کشور دارد که سهم سیستان و بلوچستان 13 شعبه است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سیستان و بلوچستان بیان کرد: یکی دیگر از افتخارات این بانک اینست که با وجود تسهیلات بیش از حد در بین شبکه های بانکی، میزان مطالبات معوق زیر یک درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بانک مهر استان با دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در خصوص خدمات به نظام سلامت

مشارکت بانک مهر استان با دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در خصوص خدمات به نظام سلامت