مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-05-18اقتصادي

عملیات انحراف آب سد مخزنی «تنگ سرخ» بویراحمد آغاز شد


عملیات انحراف آب سد مخزنی تنگ سرخ در شهرستان بویراحمد آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو هزاران بحران دیگر بود که باعث شده است دولت یک جاهایی نتواند اعتبارات پروژه های سنگین را تأمین کند.

حاجی زاده با بیان اینکه یک روشی به نام روش سرمایه گذاری بانک ها در ماده 56 آمده است، اظهار داشت: مجوز ماده 56 اخذ شده و از نظر تأمین اعتبار دیگر مشکلی نیست.

وی با اشاره به اینکه بانک عامل مشخص شده و قرارداد بسته می شود، عنوان کرد: باقی اعتبار پروژه از محل ماده 56 تأمین خواهد شد.

حاجی زاده با اشاره به اینکه قرارگاه خاتم زیر مجموعه نهاد مقدس سپاه است، اظهار داشت: سپاه حافظ و حامی نظام جمهوری اسلامی است اگر یک روز رزمندگان سبز پوش در دفاع مقدس می جنگیدند امروز در جنگ اقتصادی تمام عیاری علیه کشور راه افتاده است، قرارگاه خاتم نقش همان سربازان سبز پوش را دارد.

حاجی زاده در خصوص دو سد سقاوه و آبریز عنوان کرد: هفته ی گذشته نشستی در خصوص سد آبریز در تهران برگزار شد و قرار است مجوز محیط زیست و ماده 23 را اخذ کنیم و برای سد سقاوه هم دو هفنه پیش مجوز ماده 23 را گرفتیم و این به معنای تأمین و پایداری آب شرب در استان است.

وی ابراز کرد: من قبول دارم وقتی پروژه ای اجرا می شود باید پیوست های زیست محیطی اش اجرا شوند و پروژه ای که پیوست زیست محیطی اش اجرا نشود، ابتر است و ممکن است به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات انحراف آب سد مخزنی «تنگ سرخ» بویراحمد آغاز شد

عملیات انحراف آب سد مخزنی «تنگ سرخ» بویراحمد آغاز شد