مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-05-18اقتصادي

رفع مشکل پروازهای ایران ایر/ تاخیر پروازها ادامه دارد


یک منبع آگاه با اشاره به این که پروازهای هما به دلیل اعتصاب بخشی از کارکنان این شرکت هواپیمایی از ساعت 4 صبح امروز با مشکل مواجه شد گفت: در حال حاضر پروازها به حالت عادی برگشت است.

- یک منبع آگاه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: از ساعت 4 صبح امروز تاحدود ساعت 8 صبح امروز به دلیل اعتصاب کارکنان عملیات پرواز هما پروازهای این شرکت هواپیمایی در ترمینال 2 با اختلال مواجه شد وی افزود: با ورود مسئولان فرودگاه و هماهنگی ها اجتماع کارکنان اعتصاب کرده به سمت شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هدایت شد و اختلالی در روند دیگر پروازهای شرکت های هواپیمایی رخ ندهد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر این کارکنان اجتماع کارکنان که اغلب کارمند های قراردادی هستند مقابل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است و امیدواریم مشکل آنها به زودی رفع شود.

وی افزود با توجه به تغییراتی که در پروازهای صبح امروز هما رخ داد پیش بینی می شود بقیه پروازهای هما هم به ترتیب چارت اخیر شود.

براساس این گزارش، مسافران ایرانی حتما پیش از عزیمت به فرودگاه با شماره تلفن جهت اطلاع از آخرین وضعیت پروازهای هما تماس بگیرند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل پروازهای ایران ایر/ تاخیر پروازها ادامه دارد

رفع مشکل پروازهای ایران ایر/ تاخیر پروازها ادامه دارد