مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-05-18اقتصادي

قیمت گاوصندوق کوچک ارزان


گاوصندوق های با سایز کوچک مناسب برای استفاده در منازل و اداره جات هستند، این محصولات به سبب ابعاد کوچکی که دارند به راحتی در هر کجا از منزل و یا محل کار شما قابل نصب هستند، - حتی برخی از آنها را می توانید در مکانهایی مانند کمد دیواری به عنوان گاوصندوق مخفی جا سازی نمایید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام سیف کاوه، گاوصندوق های که با نام گاوصندوق های مخفی شناخته شده هستند که قابلیت جاسازی در کمد دیواری، زیرزمین و مکان هایی که به دور از چشم سارقان باشد را دارند.

جهت خرید گاوصندوق کوچک ارزان می توانید با شماره های 09122084335 و 02155625086 تماس بگیرید.

پیشنهاد ویژه جهت استعلام قیمت گاوصندوق کوچک به صفحه گاوصندوق مراجعه نمایید و در این صفحه لیست قیمت انواع گاوصندوق های کوچک به شما ارائه شده است.

دلایل استفاده از گاوصندوق کوچک یکی از دلایل استفاده از گاوصندوق های کوچک و ارزان این است که مردم علاقه مند هستند از طلا و جواهرات و اشیای با ارزش خود را در منزل نگهداری کنند، امروزه به دلیل قوانین جدید مالیاتی که در کشور وضع شده، باعث شده که دیگر مردم رغبتی به نگهداری از دارایی های خود در بانک ها نداشته باشند، چرا که مردم اگر بخواهند بخشی از دارایی های خود را در بانکها نگهداری کنند موظف هستند که به دولت مالیات پرداخت نمایند، بنابراین بهترین راه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت گاوصندوق کوچک ارزان

قیمت گاوصندوق کوچک ارزان