مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 03:402021-05-18اقتصادي

69 دستگاه باسکول مراکز خرید گندم شرق گلستان تاییدیه استاندارد دریافت کردند


رییس اداره استاندارد شرق گلستان گفت: با توجه به آغاز خرید محصولات گندم و کلزا، 69 دستگاه باسکول ثابت مراکز خرید گندم و کلزا در شرق گلستان تاییدیه استاندارد دریافت کردند.

- محسن خسروی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: با آغاز بازگشایی مراکز خرید محصولات کشاورزی به ویژه گندم و کلزا در استان گلستان و در راستای وظایف اداره استاندارد 73 دستگاه باسکول مراکز خرید محصولات کشاورزی در منطقه شرق گلستان مورد آزمون و کالیبراسیون قرار گرفت.

وی تصریح کرد: از این تعداد دستگاه های باسکول مورد آزمون و کالیبراسیون قرار گرفته تعداد 69 دستگاه باسکول موفق به قبولی و دریافت تاییدیه استاندارد شدند.

* بیش از 120 باسکول در شرق گلستان وجود دارد/ آزمون باسکول ها با اولویت مراکز خرید کلزا در حال انجام است رییس اداره استاندارد شرق گلستان ادامه داد: با توجه به آمار سال گذشته بیش از 120 باسکول در شرق گلستان وجود دارد که آزمون این دستگاه ها با اولویت مراکز خرید کلزا در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: مراکز خرید گندم و کلزا شامل واحدهای تابعه تعاونی روستایی، سیلوهای غله، دانه های روغنی، کارنجات آرد و مراکز خرید خصوصی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

69 دستگاه باسکول مراکز خرید گندم شرق گلستان تاییدیه استاندارد دریافت کردند

69 دستگاه باسکول مراکز خرید گندم شرق گلستان تاییدیه استاندارد دریافت کردند