مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 03:152021-05-17اقتصادي

حکایت تشنگی مزارع نیشکر هفت تپه / کارگران شرکت چه مطالباتی دارند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، هانا چراغی؛ * 10 روزی از صدور حکم فسخ و ابطال قرارداد واگذاری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه از سوی قوه قضاییه می گذرد و به موجب این حکم، - با توجه به اینکه کارفرمایان سابق کشت و صنعت نیشکر هفت تپه اقدامی در جهت پرداخت بدهی های خود به وزارت نیرو انجام ندادند، سهم حق آبه مزارع نیشکری به این شرکت تخصیص نیافته و این مزارع در معرض نابودی قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، هانا چراغی؛ * 10 روزی از صدور حکم فسخ و ابطال قرارداد واگذاری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه از سوی قوه قضاییه می گذرد و به موجب این حکم، این مجموعه از واگذاری های معیوب رهایی یافت و به بیت المال بازگشت.

طبق رأی اعلامی قوه قضاییه، مالکیت این شرکت باید به دولت واگذار شود، اما با اینکه اواسط اردیبهشت ماه اخبار صدور این حکم رسانه ای شده، هنوز هم تیم مدیریتی جدید برای اداره کشت و صنعت نیشکر هفت تپه معرفی نشده و در شرکت مستقر نشدند و این در حالی بوده که همچنان عوامل کارفرمایان سابق هفت تپه (امید اسدبیگی و مهرداد رستمی چگنی) در شرکت حضور دارند و بر این مجموعه مدیریت می کنند.

لزوم تسریع در معرفی تیم مدیریتی جدید هفت تپه معرفی هر چه سریعتر تیم مدیریتی جدید کشت و صنعت نیشکر هفت تپه یکی از خواسته های جدی کارگران این شرکت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایت تشنگی مزارع نیشکر هفت تپه / کارگران شرکت چه مطالباتی دارند؟

حکایت تشنگی مزارع نیشکر هفت تپه / کارگران شرکت چه مطالباتی دارند؟