مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 02:552021-05-17پزشكي

چگونه از بیماران مبتلا به آسم در مقابل کرونا مراقبت کنیم؟


رییس گروه پیشگیری و مراقبت بیماری های غیرواگیر مرکز بهداشت آذربایجان شرقی موارد مربوط به مراقبت های افراد مبتلا به آسم از بیماری کرونا را تشریح کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس گروه پیشگیری و مراقبت بیماری های غیرواگیر مرکز بهداشت آذربایجان شرقی موارد مربوط به مراقبت های افراد مبتلا به آسم از بیماری کرونا را تشریح کرد.

دکتر جبرییل شعربافی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که افراد مبتلا به بیماری های تنفسی مزمن مانند آسم در صورت عدم کنترل بیماری، بیشتر از سایر افراد در معرض ابتلا به بیماری کرونا قرار دارند، گفت: افراد دارای بیماری آسم در راستای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، باید داروها را طبق دستور پزشک و به طور مرتب مصرف کرده و از قطع و تغییر خودسرانه داروها خودداری کنند.

وی افزود: هم چنین این بیماران باید در زمان توصیه شده جهت ویزیت به پزشک معالج خود مراجعه کنند و از مراجعات مکرر به مراکز بهداشتی درمانی نیز پرهیز داشته باشند؛ هم چنین در این راستا بهتر است که حداقل به میزان 90 روز داروهای مورد نیاز در منزل نگهداری شود.

وی با تاکید بر این که بیماران مبتلا به آسم در حد امکان باید در خانه بمانند و در صورت ضرورت خروج از منزل، حتما پروتکل های بهداشتی چون استفاده از ماسک را رعایت کنند، گفت: در صورت بروز علائمی مانند علائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه از بیماران مبتلا به آسم در مقابل کرونا مراقبت کنیم؟

چگونه از بیماران مبتلا به آسم در مقابل کرونا مراقبت کنیم؟