مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 02:552021-05-17اقتصادي

جولان گرانی در 100 روز پایانی دولت روحانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در این زمینه روزنامه اعتماد در گزارشی با عنوان موج تازه افزایش قیمت کالا های اساسی در فاصله چند ماه به پایان دولت نوشت: - در حالی که رییس جمهور گفته بود گرانی به اندازه کافی در سال گذشته اتفاق افتاده و امسال تا پایان دولت نباید گرانی جدیدی اتفاق بیفتد، مردم هر روز با گرانی های جدید کالا های اساسی روبه رو هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در این زمینه روزنامه اعتماد در گزارشی با عنوان موج تازه افزایش قیمت کالا های اساسی در فاصله چند ماه به پایان دولت نوشت: کمتر از سه ماه مانده به پایان کار دولت فعلی، شرکت های تولیدکننده روغن نباتی و شکر، بار دیگر مجوز افزایش قیمت برای محصولات خود را دریافت کرده اند.

روندی که درست برعکس اظهارات پیشین سخنگوی دولت، علی ربیعی است که گفته بود در سه ماهه ابتدایی امسال هرگونه افزایش قیمت ممنوع است.

این در حالی است که بر اساس تازه ترین اخبار از بازار کالا های اساسی قیمت انواع روغن مایع از روز گذشته 35درصد و روغن جامد 30 درصد گران شد.

قیمت نان نیز به طور غیررسمی 50 درصد و شکر نیز به طور رسمی 72 درصد رشد یافت.

این در حالی است که در نیمه دوم سال گذشته بازار روغن و تامین آن نوسان زیادی داشت و نه تن ها با افزایش قیمت همراه بود بلکه در مواردی با کمبود در عرضه نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان گرانی در 100 روز پایانی دولت روحانی

جولان گرانی در 100 روز پایانی دولت روحانی