مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 02:352021-05-17اقتصادي

هر کولر گازی معادل 20 دستگاه تنفس مصنوعی برق مصرف می کند


سخنگوی شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: استفاده از دمای 26 درجه به عنوان دمای آسایش برای کولر گازی، استفاده از دور کند کولر آبی و خاموش کردن لامپ های اضافی از جمله راه های صرفه جویی در مصرف برق است.

- ایسنا/ایلام سخنگوی شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: استفاده از دمای 26 درجه به عنوان دمای آسایش برای کولر گازی، استفاده از دور کند کولر آبی و خاموش کردن لامپ های اضافی از جمله راه های صرفه جویی در مصرف برق است.

محمد محمدیان شمالی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مصرف برق در استان از حد مجاز عبور کرده و قطعا اگر شرایط به همین صورت باشد دیسپاچینگ ملی ایلام را جزء استان هایی قرار خواهد داد که قطعا خاموشی و مدیریت اضطراری بار در آن اعمال خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه سال گذشته مصرف برق برای اولین بار در اواسط تیرماه از سقف مجاز رد شد، تصریح کرد: این بیانگر مصرف بالای برق در استان است.

سخنگوی شرکت توزیع برق استان ایلام با اشاره به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه گفت: هر کولر گازی که به مدار می آید و در دمای آسایش قرار نمی گیرد به اندازه 20 دستگاه تنفس مصنوعی برق مصرف می کند.

محمدیان شمالی از مردم خواست با استفاده از دمای 26 درجه به عنوان دمای آسایش برای کولر گازی، استفاده از دور کند کولر آبی و مدیریت مصرف در حوزه روشنایی و خاموش کردن لامپ های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر کولر گازی معادل 20 دستگاه تنفس مصنوعی برق مصرف می کند

هر کولر گازی معادل 20 دستگاه تنفس مصنوعی برق مصرف می کند