مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 02:252021-05-17اقتصادي

کشف و ضبط 6.9 تن فراورده غیرقابل مصرف در کردستان


در اجرای طرح تشدید نظارتی که از 25 فروردین لغایت 25 اردیبهشت ماه امسال انجام شد، مقدار 6 هزار و 909 کیلوگرم فرآورده غیرقابل مصرف ضبط و به دستور مقام قضایی معدوم شد.

- مجتبی ورمقانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: در راستای مسئولیت ها و وظایف محوله و با هدف اطمینان دهی به مردم استان کردستان، طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر تولید، توزیع، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی در ماه مبارک رمضان با حضور 64 نفر در روز از کارشناسان دامپزشکی در قالب 11 اکیپ ثابت و 25 اکیپ سیار در دو شیفت صبح و بعدازظهر در سراسر استان اجرا شد.

وی افزود: دامپزشکی کردستان بصورت مداوم و مستمر بر مراکز مرتبط با فرآورده های خام دامی نظارت دارد اما در ماه مبارک رمضان با افزایش نیاز مردم، عرضه فرآورده های خام دامی نیز افزایش می یابد و لذا برای دسترسی سهل و با اطمینان هم استانی ها به فرآورده سالم و بهداشتی، نظارت های بهداشتی دامپزشکی نیز تشدید یافت.

وی ادامه داد: در اجرای طرح تشدید نظارتی که از 25 فروردین لغایت 25 اردیبهشت ماه سال جاری انجام شد، 10 هزار و 448 مورد بازدید انجام شد و مقدار 6 هزار و 909 کیلوگرم فرآورده غیرقابل مصرف ضبط و به دستور مقام قضایی معدوم شد ضمن اینکه پرونده 146 مرکز عرضه متخلف نیز به مراجع قضایی و تعزیراتی ارجاع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 6.9 تن فراورده غیرقابل مصرف در کردستان

کشف و ضبط 6.9 تن فراورده غیرقابل مصرف در کردستان