مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 02:152021-05-17پزشكي

برای واکسن صف نبندید، منتظر پیامک بمانید


با اعلام آغاز واکسیناسیون کرونا برای سنین 75 تا 79 سال، مجددا ازدحام در برخی مراکز بهداشت و تزریق واکسن جهت ثبت نام واکسیناسیون را شاهدیم و در برخی مراکز نیز بی نظمی در فراخوان افراد و نوبت دهی به آنها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، به گفته وزارت بهداشتی ها فاز دوم واکسیناسیون کرونا در کشور به به ترتیب شامل سنین 80 سال به بالا، 75 تا 80، 70 تا 75، 65 تا 70 و بیماران زمینه ای و صعب العلاج، خواهد بود که در این فاز افراد سالمند گروه هدف 7.

2 میلیون نفر هستند و به همین میزان هم بیماران زمینه ای داریم.

بر همین اساس هم گفته شده که فاز دوم واکسیناسیون کرونا تا اواخر خرداد و اوایل تیرماه به طول خواهد انجامید و طی این فرایند، حدود 14 میلیون نفر واکسینه می شوند.

در هر حال فاز دوم واکسیناسیون کرونا در کشور از روز سه شنبه هفتم اردیبهشت ماه با اولویت افراد 80 سال به بالا کلید خورد و به گفته وزارت بهداشتی ها این افراد که جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 145 هزار نفر در کشور را شامل می شوند، حالا واکسیناسیون شان به مراحل پایانی رسیده است.

بر همین اساس هم بود که 25 اردیبهشت ماه وزارت بهداشت رسما اعلام کرد که تزریق واکسن به افراد بالای 75 سال را در قالب فاز دوم سند ملی واکسیناسیون آغاز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای واکسن صف نبندید، منتظر پیامک بمانید

برای واکسن صف نبندید، منتظر پیامک بمانید