مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 22:552021-05-17سياسي

آخرین وضعیت اجرای رتبه بندی معلمان از زبان وزیر


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اعتبار لازم در بودجه 1400 برای اجرای لایحه رتبه بندی پیش بینی شده است، گفت: رتبه بندی هر زمان در مجلس به تصویب برسد از ابتدای فروردین ماه 1400 برای معلمان محاسبه و اعمال خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خانه ملت، محسن حاجی میرزایی با اشاره به آغاز بررسی لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: رتبه بندی معلمان یکی از مطالبات مهم همه فرهنگیان است که با حکم قانون این لایحه در دولت تدوین و خارج از نوبت رسیدگی و به مجلس ارائه شد.

وزیر آموزش و پرورش از نمایندگان مجلس درخواست کرد که این لایحه در اسرع وقت در مجلس بررسی و تا پیش از پایان کار دولت دوازدهم برای اجرای به قوه مجریه ابلاغ شود چرا که اعتبار لازم برای اجرای این مهم نیز در قانون بودجه 1400 پیش بینی شده و فرهنگیان منتظر اجرای رتبه بندی هستند.

وی علت درخواست خود برای تصویب و ابلاغ این لایحه را تغییر دولت در آینده نزدیک دانست و گفت: ممکن است با تغییر دولت لایحه از مجلس به قوه مجریه بازگردد و چنانچه این لایحه برگشت بخورد، دولت جدید می تواند لایحه دیگری به مجلس ارائه کند که این رفت و برگشت ها زمان زیادی را از معلمان می گیرد لذا سرعت عمل در بررسی لایحه رتبه بندی از اهمیت بالایی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت اجرای رتبه بندی معلمان از زبان وزیر

آخرین وضعیت اجرای رتبه بندی معلمان از زبان وزیر