مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 22:202021-05-17سياسي

آخرین وضعیت تردد در مرزهای زمینی و دریایی خوزستان


فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: مرزهای مسافری استان خوزستان همچنان مسدود است و تنها گروه های هفت گانه، مجاز به تردد در این مرزها هستند.

- ایسنا/خوزستان فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: مرزهای مسافری استان خوزستان همچنان مسدود است و تنها گروه های هفت گانه، مجاز به تردد در این مرزها هستند.

ولی اله حیاتی در خصوص آخرین وضعیت ورود و خروج در مرزهای استان خوزستان اظهار کرد: مرزهای مسافری استان خوزستان همچنان مسدود است و تنها گروه های هفت گانه، مجاز به تردد در این مرزها هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با توجه به اینکه امکانات آزمایشگاهی در مرزهای زمینی چذابه و شلمچه مستقر است، از گروه های هفت گانه نیز تست گرفته می شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: در مرزهای دریایی نیز امکانات قرنطینه ای و آزمایشگاهی مستقر شده است و نقل و انتقال کالاها به وسیله ابزارآلات مکانیکی انجام می شود و کار ترخیص کالا تحت شدیدترین پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد.

حیاتی در خصوص مثبت بودن تست کرونای چند تفر از خدمه یک کشتی در بندر امام، تصریح کرد: مکان قرنطینه‎ای برای خدمه کشتی ها در نظر گرفته شد و این مکان تحت شدیدترین نظارت ها اداره می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت تردد در مرزهای زمینی و دریایی خوزستان

آخرین وضعیت تردد در مرزهای زمینی و دریایی خوزستان