مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 22:152021-05-17بين الملل

قدردانی اسراییل از حمایت های آمریکا در شورای امنیت


وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در گفتگو با همتای آمریکایی خود از حمایت های ایالات متحده در شورای امنیت سازمان ملل متحد قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، منابع خبری دوشنبه شب به وقت تهران از گفت وگوی وزرای خارجه رژیم صهیونیستی و آمریکا خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنابع خبری صهیونیست، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا تلفنی با گابی اشکنازی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی درباره بحران غزه گفتگو کرد.

در این گفت وگوی تلفنی، اشکنازی از بلینکن بابت تلاش های آمریکا برای عدم صدور بیانیه در شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه رژیم اسراییل در خصوص جنایات در غزه تشکر کرد.

نشست مجازی شورای امنیت سازمان ملل درباره تحولات فلسطین و غزه بامداد دوشنبه به وقت تهران بدون هیچ نتیجه مشخص و با انتقاد شدید چین از مواضع آمریکا پایان یافت.

این نشست که به درخواست چین، نروژ و تونس برای بررسی درگیری ها میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین سومین نشست این شورا طی یک هفته گذشته در این زمینه بود.

دو نشست قبلی نیز با کارشکنی آمریکا و جلوگیری از محکومیت خشونت های صهیونیست ها علیه فلسطینی ها بدون انتشار بیانیه مشترک پایان یافته بود.

وزارت خارجه چین با انتقاد از سنگ اندازی آمریکا در مسیر جلسه شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی وضعیت نوار غزه، از واشنگتن خواست نقش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی اسراییل از حمایت های آمریکا در شورای امنیت

قدردانی اسراییل از حمایت های آمریکا در شورای امنیت