مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 20:102021-05-17سياسي

خاطرات محسنیان راد از معتمدنژاد و انحلال دانشکده ارتباطات


محسنیان راد در نشست بررسی کتاب «رسانه شناسی» از مختصات 19 گانه رسانه ها که یکی از دستاوردهای این کتاب است، سخن گفت و در جریان صحبتهایش خاطراتی از دکتر کاظم معتمدنژاد را هم یادآوری کرد.

- محسنیان راد در نشست بررسی کتاب رسانه شناسی از مختصات 19 گانه رسانه ها که یکی از دستاوردهای این کتاب است، سخن گفت و در جریان صحبتهایش خاطراتی از دکتر کاظم معتمدنژاد را هم یادآوری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست بررسی کتاب رسانه شناسی دکتر مهدی محسنیان راد دوشنبه ـ 27 اردیبهشت ماه ـ همزمان با روز جهانی ارتباطات برگزار شد.

این نشست به همت انجمن های علمی مطالعات ارتباطی و مطالعات فرهنگی و رسانه دانشگاه علامه طباطبایی و همچنین انجمن علمی علوم ارتباطات دانشگاه تهران به صورت آنلاین برگزار شد.

محسنیان راد در ابتدای این نشست ضمن ابراز خرسندی از نحوه برگزاری این نشست از سوی دانشجویان، سخنان خود را اینگونه آغاز کرد: بدون اغراق این زیباترین جلسه معرفی کتابی است که در طول عمرم داشته ام.

جلسات بسیار باشکوهی بوده که پر از هدیه و مقامات بوده اند، ولی این جلسه برای من فوق العاده لذت بخش است و دست همه ی شما دانشجویان را می بوسم.

همه چیز خودجوش، همه چیز خالص و همه چیز بدون حضور سیستم های اداری و با هماهنگی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات محسنیان راد از معتمدنژاد و انحلال دانشکده ارتباطات

خاطرات محسنیان راد از معتمدنژاد و انحلال دانشکده ارتباطات