مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 19:002021-05-17سياسي

نیروی انتظامی، نیرویی آماده به خدمت است


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امروز نیروی انتظامی، نیرویی آماده به خدمت است، گفت: نیروی انتظامی، یک سازمان مجهز و مکمل بوده به شکلی که امروز برای همه واضح و آشکار شده که نیروی انتظامی خود را برای ماموریت های مختلف آماده کرده است.

- ایسنا/خوزستان نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امروز نیروی انتظامی، نیرویی آماده به خدمت است، گفت: نیروی انتظامی، یک سازمان مجهز و مکمل بوده به شکلی که امروز برای همه واضح و آشکار شده که نیروی انتظامی خود را برای ماموریت های مختلف آماده کرده است.

آیت الله علی شفیعی در دیدار با فرمانده انتظامی استان خوزستان و هیات همراه، ضمن خیر مقدم و تبریک عید سعید فطر به فرمانده انتظامی استان و کارکنان نیروی انتظامی به فضیلت ماه رمضان اشاره کرد و اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه رحمت است.

به گزارشایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس،، وی با بیان اینکه باید دانست که رحمت خداوندی به آن صورتی نیست که تنها ما آنها را رحمت بدانیم، چه بسا ما که کوتاه نظر هستیم در برابر خدا یک چیزی را رحمت بدانیم و در عین حال رحمت نباشد و ممکن است چیزی را رحمت ندانیم در حالی که رحمت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی، نیرویی آماده به خدمت است

نیروی انتظامی، نیرویی آماده به خدمت است