مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 17:402021-05-17سياسي

گزینه اصلح برای خارج کردن دستگاه اجرایی از باتلاق ناکارآمدی، آیت الله رییسی است


جریان گام دوم انقلاب اسلامی در بیانیه ای ضمن حمایت از آیت الله رییسی اعلام کرد: در این برهه تاریخی، گزینه اصلح برای خارج کردن دستگاه اجرایی کشور از باتلاق ناکارآمدی و بی برنامگی و سوق دادن دولت در یک مسیر تحولی برای رسیدن به وضعیت مطلوب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جریان گام دوم انقلاب اسلامی در بیانیه ای حمایت خود را از آیت الله سیّد ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم اعلام کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است: بسمه تعالی با گذشت 42 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به عنوان بزرگ ترین و مردمی ترین انقلاب عصر حاضر، اکنون در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی و در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به مثابه شب قدر انقلاب اسلامی هستیم.

میهن اسلامی عزیزمان با وجود تجربه مجاهدت ها و دارا بودن جهادگرانی بلندآوازه و همچنین افتخارات درخشان و پیشرفت های شگفت آور در میدان های مختلف، اما همچنان با وضعیت مطلوب خود فاصله قابل توجه و محسوسی دارد که بی شک فاصله ی میان بایدها و واقعیت ها و مشکلات، همواره باعث عذاب وجدان های آرمان خواه و عدالت محور بوده و هست.

در سوی دیگر با نگاه به فرصت های پیش رو و ظرفیت های بی بدیل دراختیار همچون خیل عظیم جوانان به عنوان رکن اصلی تحقق نظام اسلامی با زیربنای عمیق و اصیل ایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینه اصلح برای خارج کردن دستگاه اجرایی از باتلاق ناکارآمدی، آیت الله رییسی است

گزینه اصلح برای خارج کردن دستگاه اجرایی از باتلاق ناکارآمدی، آیت الله رییسی است