مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 17:252021-05-17اقتصادي

بیش از 1000 کامنت شکایت ازBRG جمع آوری شده/ 80 درصد این پروژه در دست 4 نفر است


مدیرعامل انجمن بلاکچین ایران با بیان اینکه درباره رمزارز BRG به سرمایه گذاران اطلاعات غلطی می دهند، گفت: تخلفات قانونی ریز و درشتی در فرآیندهای فروش و جذب سرمایه گذار توسط پروژه BRG صورت گرفته است.

- محمد شرقی مدیرعامل انجمن بلاکچین ایران در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی فارس، در خصوص ورود مردم به بازار رمزارزها و خرید و فروش توکن ها در کشور اظهار داشت: گرایش مردم به خرید توکن ها بسیار بالا رفته است اما مردم باید به عنوان یک سرمایه گذار بدانند که همه توکن ها دارای پشتوانه قوی نبوده و بسیاری از آنها فعالیت های کلاهبردارانه دارند.

وی در ادامه افزود: اکثریت توکن ها شِید کوین هستند؛ واژه شید کوین را انجمن بلاک چین برای برخی از رمزارزها به کار برده است و این واژه از شیادی آمده و برای توکن هایی به کار می رود که پروژه کلاهبرداری و پانزی هستند.

مدیرعامل انجمن بلاکچین ایران ضمن بیان این مساله که انجمن بلاک چین نسبت به مردم احساس مسئولیت کرده و رمزارزهای بی پشتوانه را به مردم معرفی می کند، تصریح کرد: در یک سال گذشته بارها اعتراضاتی از سوی مردم درباره برخی از توکن ها به دست ما رسید از همین جهت انجمن بلاک چین فضایی را برای طرح شکایت از این توکن ها اعم از BRG فراهم کرده است تا مستندات جمع آوری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1000 کامنت شکایت ازBRG جمع آوری شده/ 80 درصد این پروژه در دست 4 نفر است

بیش از 1000 کامنت شکایت ازBRG جمع آوری شده/ 80 درصد این پروژه در دست 4 نفر است