مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 16:452021-05-17سياسي

افزایش 10 درصدی شعب اخذ رای در اسفراین


تعداد شعب اخذ رای انتخابات در این شهرستان با رویکرد پیشگیری از شیوع کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی 10 درصد نسبت به دوره قبل افزایش دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، عصر امروز مهدی کرامتی در نخستین جلسه شورای اداری سال 1400 اظهارکرد: افزایش تعداد شعب اخذ رأی به منظور عدم تشکیل صف های طولانی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام گرفته است.

  وی گفت: تعداد 16 شعبه اخذ رای در مناطق بالای 1000 رای پیش بینی شده که نسبت به دوره ی قبل تعداد شعب اخذ رای 10 درصد افزایش داشته است.

  رییس ستاد انتخابات شهرستان اسفراین گفت: شرکت در انتخابات موجب نشاط و تعالی جامعه می شود.

وی از اصحاب رسانه و گروه های سیاسی خواست تا مردم را به حضور پرشور در عرصه انتخابات دعوت کنند تا نشاط سیاسی لازم به جامعه تزریق شود.

امام جمعه اسفراین نیز در ابتدای این جلسه ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری انتخابات حضور در انتخابات و رای دادن را از وظایف واجب و لازم دینی عنوان کرد: ازواجبات است که در انتخابات شرکت کنیم و به کسی رای دهیم که خدمتگزار کشور بهترین گزینه برای اداره کشور باشد.

در پایان این جلسه از کودک 7 ساله اسفراینی که باعث نجات جان مادرش گردید و همچنین کادر اورژانس و کارشناسان روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی قدردانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی شعب اخذ رای در اسفراین

افزایش 10 درصدی شعب اخذ رای در اسفراین