مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 16:002021-05-17سياسي

پیش بینی 739 شعبه اخذ رأی در شهرستان کرج


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج از افزایش پنج درصدی شعب اخذ رأی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/البرز معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج از افزایش پنج درصدی شعب اخذ رأی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد.

غفور قاسم پور با بیان اینکه کلیه تمهیدات برای برگزاری انتخابات در این شهرستان فراهم شده است؛ اظهار کرد: در مجموع تعداد 739 شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات 1400 در شهرستان کرج پیش بینی شده است که از این تعداد مجموعا 12 صندوق اخذ رأی سیار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از این تعداد صندوق های اخذ رأی سیار به تفکیک 9 صندوق سیار در مرکز شهر کرج و شهرهای اقماری و سه صندوق سیار نیز مربوط به بخش آسارا است.

قاسم پور همچنین با مقایسه تعداد شعب اخذ رأی نسبت به ادوار پیشین افزود: این دوره شاهد افزایش پنج درصدی تعداد شعب نسبت به دوره های پیشین خواهیم بود.

قاسم پور گفت: کلیه تمهیدات برای تجهیز شعب اخذ رأی پیش بینی شده و ستاد انتخابات شهرستان کرج با اعزام تیم نظارت و ارزیابی در شعبه های اخذ رأی بصورت میدانی الزامات و نیازهای شعب را احصاء و گزارش آن را به ستاد انتخابات شهرستان کرج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 739 شعبه اخذ رأی در شهرستان کرج

پیش بینی 739 شعبه اخذ رأی در شهرستان کرج