مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 15:402021-05-17بين الملل

کره شمالی در مرزهای جنوبی ضد هوایی مستقر کرد


پیونگ یانگ بعد از این که نهاد غیردولتی کره جنوبی صدها اعلامیه را با بالن به سمت کره شمالی فرستاد، توپخانه های ضد هوایی را در نزدیکی مرزهای جنوبی خود مستقر کرد.

- پیونگ یانگ بعد از این که نهاد غیردولتی کره جنوبی صدها اعلامیه را با بالن به سمت کره شمالی فرستاد، توپخانه های ضد هوایی را در نزدیکی مرزهای جنوبی خود مستقر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه تلویزیونی کی بی اس کره جنوبی گزارش داد، گامی که پیونگ یانگ برداشته دال بر آمادگی آن برای شلیک به بالن های اعتراضی در آینده است در حالی که قبلا برخی خمپاره ها به خاک کره جنوبی سقوط کرده اند.

گفته می شود، گروه هایی شامل جداشدگان از کره شمالی عادت کرده اند بالن های حاوی اعلامیه های ضد دولتی علیه پیونگ یانگ را به مناطق مرزی با بخش شمالی ارسال کنند.

سازمان غیردولتی مبارزان برای کره شمالی آزاد در برهه زمانی 25 تا 29 آوریل 10 بالن پر از گاز هلیوم را با 500 هزار اعلامیه تبلیغاتی از مناطق مرزی در کیونگ کی و بخش جانجون به کره شمالی فرستادند.

در حالی که پیونگ یانگ این گام را تحریکی خطرناک تلقی می کند که باید پاسخ داده شود.

این کشور مقامات سئول را از این بابت سرزنش می کند.

ارتش کره شمالی در ژوئن 2020 دفتر تماس بین دو کره را در شهر مرزی کایسونگ منهدم کرد و این گام در راستای پاسخگویی به انتشار این اعلامیه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی در مرزهای جنوبی ضد هوایی مستقر کرد

کره شمالی در مرزهای جنوبی ضد هوایی مستقر کرد