مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 15:402021-05-17سياسي

افزایش 5 درصدی شعب اخذ رأی شهرستان کرج در انتخابات 1400


فرماندار ویژه شهرستان کرج از افزایش 5 درصدی شعب اخذ رأی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غفور قاسم پور عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان کرج با بیان اینکه تمامی تمهیدات برای برگزاری انتخابات در این شهرستان فراهم شده است، اظهار کرد: در مجموع تعداد 739 شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات 1400 در شهرستان کرج پیش بینی شده است که از این تعداد مجموعاً 12 صندوق اخذ رأی سیار است.

وی افزود: از این تعداد صندوق های اخذ رأی سیار به تفکیک 9 صندوق سیار در مرکز شهر کرج و شهرهای اقماری و سه صندوق سیار نیز مربوط به بخش آسارا است.

فرماندار ویژه شهرستان کرج با مقایسه تعداد شعب اخذ رأی نسبت به ادوار پیشین افزود: این دوره شاهد افزایش 5 درصدی تعداد شعب نسبت به دوره های پیشین خواهیم بود.

وی گفت: تمامی تمهیدات برای تجهیز شعب اخذ رأی پیش بینی شده و ستاد انتخابات شهرستان کرج با اعزام تیم نظارت و ارزیابی در شعبه های اخذ رأی به صورت میدانی الزامات و نیازهای شعب را احصاء و گزارش آن را به ستاد انتخابات شهرستان کرج اعلام کرده اند.

قاسم پور ادامه داد: تمام تلاش خود را خواهیم داشت تا انتخاباتی سالم، امن و قانونمند با محوریت سلامت مردم و رعایت توصیه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 5 درصدی شعب اخذ رأی شهرستان کرج در انتخابات 1400

افزایش 5 درصدی شعب اخذ رأی شهرستان کرج در انتخابات 1400