مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 15:352021-05-17سياسي

فرصت اعتراض کاندیداهای شوراها فردا به اتمام می رسد


رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: فرصت اعتراض کاندیداهای رد صلاحیت شده در مراحل مختلف تأیید صلاحیت فردا به اتمام می رسد و این فرصت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

- ایسنا/اردبیل رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: فرصت اعتراض کاندیداهای رد صلاحیت شده در مراحل مختلف تأیید صلاحیت فردا به اتمام می رسد و این فرصت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

بهروز ندایی در جلسه اعضای ستاد انتخابات استان اردبیل اظهار کرد: تمام مراحل و تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان اردبیل در نظر گرفته شده تا در یک فضای رقابتی انتخاباتی باشکوه و همراه با آرامش و امنیت کامل را برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: تمام امکانات برای برگزاری انتخابات تدارک دیده شده و هیچ نارسایی در تأمین زیرساخت ها اعم از خودرویی، نیروی انسانی و دستگاه های احراز هویت در شعبات نداریم.

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: با تاکید وزیر کشور و ستاد انتخابات قرار است شیوه نامه های بهداشتی در شرایط کرونایی مورد توجه قرار گیرد تا از ازدحام در پای صندوق های آرا جلوگیری شود که به همین منظور در کنار افزایش صندوق های آرا، سعی می کنیم تا زمینه حضور به موقع هم استانی ها را در پای صندوق های آرا فراهم کرده و رأی گیری را به ساعات آخر موکول نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت اعتراض کاندیداهای شوراها فردا به اتمام می رسد

فرصت اعتراض کاندیداهای شوراها فردا به اتمام می رسد