مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 15:302021-05-17بين الملل

انتقاد نویسنده آمریکایی از سکوت بایدن در برابر اسراییل


یک نویسنده آمریکایی از سکوت رییس جمهور این کشور در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین به شدت انتقاد کرده و آن را «شرم آور» توصیف کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، مصطفی بایومی ، نویسنده مصری-آمریکایی و استاد کالج بروکلین در نیویورک در مقاله ای از سکوت دولت جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین انتقاد کرده است.

بایومی که نویسنده چندین عنوان کتاب و مقاله درباره مسائل فلسطین و غرب آسیا است در یادداشتی در روزنامه گاردین نوشته سکوت جو بایدن در برابر خشونت اسراییل، شرم آور است.

مصطفی بایومی خاطرنشان کرده همزمان با نوشتن این مقاله 180 نفر از جمله 52 کودک در غزه کشته شده اند (به شهادت رسیده اند.

)وی با اشاره به اینکه شمار فلسطینی هایی که بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به شهادت می رسند با تعداد کشته شدگان در اراضی اشغالی متناسب نیست می نویسد: همین واقعیت، در کنار تداوم اشغالگری اسراییل موجب مخالفت جهانی با اقدامات اسراییل شده است.

او در ادامه نوشته است: از آنجا که ایالات متحده اصلی ترین حامی اسراییل در زمینه های مالی، دیپلماتیک و نظامی است این سئوال پیش می آید که جو بایدن و دولتش در این برهه حساس کجا هستند؟ این استاد دانشگاه آمریکایی به نقل از روزنامه نیویورک تایمز نوشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نویسنده آمریکایی از سکوت بایدن در برابر اسراییل

انتقاد نویسنده آمریکایی از سکوت بایدن در برابر اسراییل