مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 15:152021-05-17سياسي

میانگین رعایت پروتکل های بهداشتی در خراسان رضوی 80 درصد است


رییس کمیته علمی ستاد مقابله با کرونای خراسان رضوی گفت: میانگین رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان 80 درصد و کمی بالاتر است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیته علمی ستاد مقابله با کرونای خراسان رضوی گفت: میانگین رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان 80 درصد و کمی بالاتر است.

محمود شبستری امروز 27 اردیبهشت ماه در جلسه ستاد مقابله با کرونا خراسان رضوی که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: طبق رصدهای حضوری تیم کمیته علمی، در شب های قدر در حرم مطهررضوی، رعایت پروتکل ها نزدیک به 95 درصد بوده است.

رییس کمیته علمی ستاد مقابله با بیماری کرونای خراسان رضوی در خصوص کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: این کمیته از آذرماه شروع به فعالیت کرد.

130 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه های استان در این کمیته علمی بدون اینکه سابقه کار اجرایی داشته باشند، شروع به فعالیت کردند.

در این کمیته 9 کارگروه غربالگری و پیش گیری، استانداردسازی درمان، آمار، رسانه، طب سنتی ایرانی و کرونا، مرگ ومیر، آموزش، پژوهش و توانمندسازی بیماران به خصوص در بحث روان درمانی تشکیل شده و تاکنون 77 جلسه به طور ماهانه و مستمر و اکثریت با حضور دکتر بحرینی و روسای دیگر دانشگاه های استان و معاونین بهداشت و درمان برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین رعایت پروتکل های بهداشتی در خراسان رضوی 80 درصد است

میانگین رعایت پروتکل های بهداشتی در خراسان رضوی 80 درصد است