مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 15:102021-05-17اقتصادي

نوبخت: پیش نویس لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان آماده شده و به دولت می رود


رییس سازمان برنامه و بودجه از تهیه پیش نویس لایحه دایمی شدن همسان سازی حقوق بازنشستگان لشگری، کشوری و تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حدود یک ماه پیش بود که محمدباقر نوبخت در رابطه با همسان سازی حقوق بازنشستگان اعلام کرد که، نگرانی بابت متناسب سازی حقوق بازنشستگان لشگری، کشوری و تامین اجتماعی در سال جاری وجود ندارد و منابع لازم برای آن پیش بینی شده است؛ در همین رابطه وعده داد که به زودی لایحه ای در رابطه با دائمی شدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان به مجلس ارائه شود.

*پیش نویس لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان آماده شده است و به دولت می رود اما رییس سازمان برنامه و بودجه امروز(دوشنبه، 27 اردیبهشت) در لایو اینستاگرامی خود خبرهای تازه ای در این رابطه داشت و گفت که پیش نویس لایحه دائمی شدن حقوق بازنشستگان اعم از لشگری، کشوری و البته تامین اجتماعی در 6 ماده و 5 تبصره با حضور نمایندگان این بازنشستگان در سازمان برنامه و بودجه تهیه شده و بعد از تصویب در دولت برای بررسی و تصویب نهایی به مجلس ارائه خواهد شد.

وی یادآور شد که همسان سازی حقوق بازنشستگان بر اساس حداقل 90 درصد حقوق شاغلان اعمال می شود.

قانون تسری برای کارکنان زندان ها به اجراء درآمد معاون رییس جمهور خبر خوبی هم برای کارکنان زندان ها که مدت ها پیگیر اجرای قانون تس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبخت: پیش نویس لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان آماده شده و به دولت می رود

نوبخت: پیش نویس لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان آماده شده و به دولت می رود