مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 15:052021-05-17سياسي

روند افزایشی بستری های مبتلا به کرونا در خراسان رضوی در بخش مراقبت های ویژه


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: روند جدید بستری استان در دو هفته گذشته تقریبا در290 نفر ثابت مانده است، اما روند بستری در بخش مراقبت های ویژه هنوز روند افزایشی دارد و شاید تا هفته آینده ادامه داشته باشد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: روند جدید بستری استان در دو هفته گذشته تقریبا در290 نفر ثابت مانده است، اما روند بستری در بخش مراقبت های ویژه هنوز روند افزایشی دارد و شاید تا هفته آینده ادامه داشته باشد.

مهدی قلیان اول امروز، 27 اردیبهشت ماه در جلسه ستاد مقابله با کرونای خراسان رضوی که در استانداری برگزار شد، طی گزارشی درخصوص شرایط کرونا در استان بیان کرد: نتایجی که ذکر خواهد شد، نتیجه تلاش همگی عزیزانی است که در جلسات هفتگی ستاد مقابله با کرونا حضور دارند و با توجه به اینکه مشهد طی به عنوان بزرگترین قطب گردشگری در حوزه معنوی شناسایی شده و شرایط خاصی دارد، هم فکری و همکاری صمیمانه دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مقایسه پیک سوم و چهارم، عنوان کرد: با وجود اینکه در بسیاری از کشور ارتفاع موج چهارم تقریبا بالاتر از پیک سوم بود، در خراسان رضوی خوشبختانه ارتفاع موج چهارم به اندازه یک سوم کمتر از پیک دوم و سوم بود و با برنامه ریزی های خوبی که به خصوص در بحث درمان صورت گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند افزایشی بستری های مبتلا به کرونا در خراسان رضوی در بخش مراقبت های ویژه

روند افزایشی بستری های مبتلا به کرونا در خراسان رضوی در بخش مراقبت های ویژه