مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 14:552021-05-17سياسي

لزوم حفظ وحدت اسلامی در برابر استکبار جهانی و رژیم کودک کش اسراییل


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر لزوم حفظ وحدت مسلمانان در برابر استکبار جهانی، آمریکا و رژیم کودک کش اسراییل تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر لزوم حفظ وحدت مسلمانان در برابر استکبار جهانی، آمریکا و رژیم کودک کش اسراییل تاکید کرد.

طوفان هبک سرکنسول ترکیه در تبریز و علی النقی حسین اف سرکنسول جمهوری آذربایجان در تبریز با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان ضمن ادای احترام، پیام تسلیت دولت و ملت های این دو کشور را به حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم ابلاغ کرده و با وی ابراز همدردی کردند.

سرکنسول های ترکیه و جمهوری آذربایجان در تبریز با قرائت حمد و سوره به روح والده تازه درگذشته حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با اشاره به اشتراکات دینی، جغرافیایی و فرهنگی، گفتند که ایران، ترکیه و آذربایجان در سیاست های خارجی هم اشتراکاتی دارند و آن هم پشتیبانی از مظلومان جهان به خصوص فلسطین هست که با صدای بلند فریاد مظلومیت مردم این کشور را به گوش جهانیان می رسانند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نیز در این دیدار با تقدیر از پیام تسلی بخش آن ها، توسعه و تعمیق روابط فی مابین در حوزه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را مورد تاکید قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حفظ وحدت اسلامی در برابر استکبار جهانی و رژیم کودک کش اسراییل

لزوم حفظ وحدت اسلامی در برابر استکبار جهانی و رژیم کودک کش اسراییل