مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 14:352021-05-17اقتصادي

اجرای سند راهبردی فرهنگ کار ارتقاء کیفیت تولید را به دنبال دارد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس با بیان اینکه اجرای سند راهبردی فرهنگ کار و تلاش این استان به ارتقاء سطح کیفی تولیدات منجر می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سهراب مختاری دوشنبه 27 اردیبهشت در شورای فرهنگی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و شرکای اجتماعی، تشکلات عالی کارگری و کارفرمایی در خصوص اجرایی کردن سند راهبردی فرهنگ کار در واحدهای تولیدی و کارخانجات و دستگاه های اجرایی وابسته به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در فارس، اظهار داشت: سند فرهنگ کار و تلاش فارس در شورای فرهنگ عمومی استان ارائه و مصوب شده است.

او با تاکید بر ضرورت ارتقاء فرهنگ کار در استان با وجود تحریم و قاچاق کالا، عنوان کرد: برای تولید اجناس و کالاهای باکیفیت و متناسب با خواست بازار داخلی و خارجی باید فرهنگ کار در سطح جامعه ارتقا پیدا کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس به موضوع انتخابات پیش رو و تاثیر انتخاب افراد اصلح و شایسته در پیشبرد اهداف اقتصادی نیز اشاره کرد و گفت: کارگران، کارفرمایان و حاکمیت سه ضلع مثلث ارتقاء فرهنگ کار با هدف رونق تولید هستند.

مختاری خاطرنشان کرد: کارفرمایان باید مدیریت حرفه ای به کار گرفته و کارگران نیز باید کار بیشتر و با کیفت تر انجام دهند و حاکمیت نیز با مدیریت صحیح موجبات رونق تولید را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سند راهبردی فرهنگ کار ارتقاء کیفیت تولید را به دنبال دارد

اجرای سند راهبردی فرهنگ کار ارتقاء کیفیت تولید را به دنبال دارد