مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 14:052021-05-17سياسي

تجمع طلاب و روحانیون تهران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین


طلاب حوزه علمیه تهران امروز همنوا با طلاب سراسر کشور در مدرسه علمیه مروی تجمع و وحشیگری رژیم تروریست اسراییل را محکوم کردند.

- ، طلاب حوزه علمیه تهران امروز همنوا با طلاب سراسر کشور در مدرسه علمیه مروی تجمع نمودند و فریاد خشم خود را بر پیکره منحوس و تروربست رژیم اسراییل کوفتند.

در این مراسم آیت الله تحریری تولیت مدرسه مروی، حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه تهران، حجت الاسلام والمسلمین کبیریان مدیر حوزه علمیه خواهران تهران و جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه تهران حاضر بودند.

حجت الاسلام علیرضا پناهیان طی سخنانی در تجمع بزرگ حوزویان حوزه علمیه تهران برای حمایت از نهضت مقاومت و محکومیت جنایات استکبار در فلسطین و افغانستان اظهار داشت: قشر روحانیت دغدغه حضور در جبهه علیه استکبار را دارد و علاقه خود را به حضور در این مبارزه و در کنار مردم مظلوم فلسطین ابراز می کند، همانطور که در دفاع مقدس با حضور پرجوش خود بسیار نقش آفرین بودند.

وی در پاسخ به این سوال که ما از این فاصله دور مکانی چه کمکی می توانیم برای مردم فلسطین انجام دهیم؟، گفت: ما باید رگ حیات و عامل بقای قدرت پوشالی صهیونیست ها را قطع کنیم.

رگ حیات صهیونیست ها اسلحه و ثروت و رسانه های متنوع آنها نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع طلاب و روحانیون تهران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

تجمع طلاب و روحانیون تهران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین