مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 14:052021-05-17حوادث

ماجرای مرگ مرد مسن از اهالی روستای «مهکی» رومشکان چه بود؟


روز گذشته خبری مبنی بر فوت یک مرد مسن از اهالی روستای مهکی در رومشکان در فضای مجازی منتشر شد، خانواده این فرد مدعی هستند که هنگام مراجعه به درمانگاه بهداشت پزشک و پرستار در درمانگاه حضور نداشتند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، روز گذشته خبری مبنی بر مرگ یک مرد مسن از اهالی روستای مهکی در رومشکان منتشر شد، خانواده این فرد مدعی هستند که هنگام مراجعه به درمانگاه بهداشت پزشک و پرستار در درمانگاه حضور نداشتند.

خانواده این فرد گفته اند: زمانی که به درمانگاه مراجعه کردیم پرستار و پزشکی در محل حضور نداشته و وی به دلیل انجام نشدن مراحل احیا فوت می کند.

پس از انتشار این خبر نارضایتی هایی از عملکرد درمانگاه بهداشت و درمانگاه رومشکان در فضای مجازی و رسانه ها انعکاس پیدا کرد.

اهالی رومشکان معتقد هستند: شبکه بهداشت و درمان مدیریت مطلوبی نداشته و همین امر سبب شده افراد زیادی به دلیل نبود پزشک و ارائه خدمات به موقع پزشکی فوت کنند.

  قصوری در کار نبوده و در حال بررسی هستیم  برای بررسی این موضوع چندین بار با معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان تماس گرفتیم.

مریم کوشکی پس از تماس ها و پیگیری های مکرر می گوید: تا کامل نشدن پرونده و بررسی کامل مصاحبه نمی کنم، اما تا جایی که اطلاع دارم قصور پزشکی نبوده، با این حال پیگیر هستیم تا مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای مرگ مرد مسن از اهالی روستای «مهکی» رومشکان چه بود؟

ماجرای مرگ مرد مسن از اهالی روستای «مهکی» رومشکان چه بود؟